Sljedeće predavanje održat će se u ponedjeljak, 23. svibnja u 15 sati.
Raspored prezentacija:
23.5.
Kulturni turizam - temeljni pojmovi (Jurman)
Marketing u kulturi i marketing u turizmu - specifičnosti i poveznice (Legović)
Neprofitni marketing - primjer društvenog cenra Rojc (Kihli)
Sekundarna istraživanja u kulturnom turizmu (Faris)
Kulturni i kreativni turizam kao održiva alternativa masovnom turizmu (Bajlo)
Kulturne/kreativne industrije (Janko)
Europske prijestolnice kulture (Škrinjar)
1.6.
Kreativni gradovi (Jovanović)
Globalni trendovi u kulturnom turizmu (Ahmedi)
Međunarodne mreže i organizacije u kulturnom turizmu (Licul)
Marketing destinacije (Gržić)
Marketing miks u kulturi i turizmu (Rossa)
Kulturni turizam kao strateška razvojna odrednica (Maglica)
8.6.
Kulturni identitet i kulturni turizam (Tošić)
Kulturni turizam u funkciji revitalizacije starogradske jezgre (Glavičić)
Kreiranje tematskih ruta (Han)
U prilogu rezultati prve provjere znanja.
Nataša Urošević