doc.dr.sc. Andrea Debeljuh
Kontakt
Ronjgova 1
Kabinet br. 24/2
Tel: 377 - 544
E-pošta: adebeljuh(at)unipu.hr
Konzultacije: Raspored konzultacija
IME I PREZIME NASTAVNIKA: Andrea Debeljuh
ZVANJE: docent
DATUM ZADNJEG IZBORA U ZVANJE: 5. veljače 2014.
PODRUČJE, POLJE I GRANA U KOJOJ JE IZVRŠEN ZADNJI IZBOR U ZVANJE:
područje društvenih znanosti, polje pedagogija, grana opća pedagogija / didaktika na talijanskom jeziku (26. veljače 2009.)
ŽIVOTOPIS NASTAVNIKA:
Na fakultetu „Scienze della Formazione“ u Bologni diplomirao je 2003. godine (110/110 e lode). Pri sveučilištu UniAdrion završio je Master na području turizma (30/30). Na Sveučilištu u Bologni 2007. godine stekao je doktorat iz pedagogije. U 2006. godini boravio je na Sveučilištu Brown (Brown University) u okviru međusveučilišne razmjene znanstvenika. 2001./2002. akademsku godinu proveo je na Sveučilištu „Universidad de Murcia". 2009./2010. akademske godine predavao je na Filozofskom fakultetu u Rijeci. Od 2009. godine predaje na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli. Aktivan je i u civilnom društvu. Godinama se bavi obrazovanjem i EU projektima u sklopu udruge Informo čiji je i jedan od osnivača, te aktualni predsjednik. Putem institucija talijanske manjine u Hrvatskoj i Sloveniji i udruge Informo sudjelovao je u izradi i provedbi nekoliko znanstvenih i stručnih projekata. Napisao je dvije znanstvene knjige i suautor je raznih publikacija iz širega područja andragogije, pedagogije i sociologije.
FUNKCIJE I NAGRADE:
- Predsjednik Udruge Informo
- Član upravnog odbora udruge European Projects Association
- Član upravnog odbora znanstvene udruge Pietas Julia
- Član znanstvenog odbora International Conference on Research in Education and Science
- Akademski direktor European Academy for Education and Social Research
KOLEGIJI:
- Attività con i bambini iperdotati
- Attività con alunni iperdotati
- Docimologia
- Pedagogia dell'infanzia1
- Pedagogia dell'infanzia 2
- Rad s darovitom djecom
- Rad s darovitim učenicima
- Strategie attive di apprendimento
- Teorie pedagogiche dell'educazione prescolare