Ishodi učenja na razini programa studija
PREDDIPLOMSKI STUDIJ GLAZBENE PEDAGOGIJE
Naziv zanimanja (profil): Sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica glazbene pedagogije, (bacccalaureus/baccalaurea) muzike - univ. bacc. mus. (područje umjetnost, polje glazbena umjetnost, grana glazbena pedagogija) Razina kvalifikacije: 6 Obujam kvalifikacije: 240 ECTS Uvjet: kvalifikacija na 4.2 razini uz razredbeni postupak |
Opći ishodi prvostupnika/prvostupnice glazbene pedagogije ogledaju se u kompetencijama (znanjima, vještinama i sposobnostima) koje se odnose na pedagoški rad s djecom i mladeži, kao i na druga područja gdje je potrebna opća glazbena naobrazba (primjerice: glazbeni suradnik u vrtićima, voditelj glazbenih vrtića, suradnik u vannastavnim aktivnostima pri osnovnim i srednjim školama, učitelj solfeggia i zborovođa u glazbenim tečajevima, rad u kulturno-umjetničkim društvima kao voditelj raznih ansambala, u turizmu i festivalskoj djelatnosti kao organizator glazbenih priredbi, u umjetničkim ustanovama kao stručni suradnik u kazalištu, u knjižnicama te medijima, diskografiji i dr.)
Specifični ishodi koji slijede razdijeljeni su na one koji su u okviru stručnih i glazbeno-teorijskih kolegija. Ishodi izbornih kolegija uglavnom dopunjuju i prate ishode obveznih kolegija. Dodatne kompetencije za rad u nastavi stječu se odabirom i polaganjem kolegija Edukacijskoga paketa.
Nakon četverogodišnjega studija student/studentica biti će osposobljen/osposobljena za:
- praktičan rad s djecom predškolskog uzrasta i djecom ranog školskog uzrasta
- osmišljavanje i izvođenje nastavne jedinice primjenom adekvatnih nastavnih metoda, oblika rada i izvora znanja
- precizno intonativno i metro-ritamsko izvođenje, percipiranje, memoriranje i zapisivanje glazbe kao i samostalno i skupno muziciranje
- opis osobina glazbenih djela te poznavanje značajki pojedinih povijesnih i stilskih razdoblja
- prepoznavanje i analiziranje te razlikovanje i poredbu glazbenih vrsta, epoha i stilova
- pravilno definiranje, analiziranje i kritičko razmatranje glazbenih oblika raznih stilskih razdoblja
- analitički pristup harmonijskoj i polifonoj strukturi glazbenog djela
- samostalnu harmonijsku nadgradnju različitih melodijskih predložaka
- priređivanje za razne vokalne i instrumentalne ansamble
- vođenje školskih, amaterskih i sličnih ansambala
- interpretaciju na klaviru za potrebe nastavničke struke, sviranje partitura, klavirske pratnje i sličnih sadržaja
- za praktičnu vokalnu demonstraciju kroz interpretaciju pjevanih vježbi i dionica u grupi i individualno
- orijentaciju u partituri i osnovnu primjenu glazbala
- skladanje vlastitih skladbi za klavir, ostale instrumente, komorne sastave
- primjenu suvremene tehnologije i tehnoloških vještina (obrada teksta, obrada zvuka, notografija)
- opisati, razlikovati i upotrijebiti studijsku i računalnu opremu, sinkronizirati audio i video zapise
- suradnju s različitim obrazovnim i kulturnim institucijama (kazalište, radio postaje, televizija, tiskani mediji, knjižnice i dr.)
- nastavak studiranja na diplomski studij